Original Is Never Finished. adidas Polska – robicie to dobrze. znowu.

Pamiętam rok 2011 kiedy poznawałem dziewczyny z agencji Tailor Made PR. To były te czasy kiedy Marta z Magdą, właścicielki agencji, osobiście wszystkim zarządzały, nadzorowały i trzymały w rękach. To wtedy przyszło mi po raz pierwszy współpracować z marką adidas.

To było z resztą niezbyt długo po tym jak adidas zaufał Tailor Made PR i oddał w ręce dziewczyn zarządzanie marką adidas Originals. W między czasie przez te plus minus 7 lat zmieniały się osoby zarządzające adidasem na Polskę, ale nie zmieniała się agencja, która robi im dobry PR.
Ba, adidas tak mocno był zadowolony z obsługi, że w końcu powierzył dziewczynom całą markę, a nie tylko Originalsa.

To był też czas kiedy w ramach Tailor Made Pr zaczęły pracować nowe osoby i dziś agencja zatrudnia pewnie z 30 osób a na facebooku co chwilę przewija mi się nowe ogłoszenie o pracę. To tym bardziej miłe patrzeć jak ktoś się tak przepotężnie rozwinął i jakby to nie brzmiało – osiąga sukces. Jaram się i gratuluję.

 

Ale ok, bo trochę mnie poniosło z długością tego wstępu. A dziś chciałem Ci napisać o tym, że Original Is Never Finished.

A właściwie to nie napisać, a pokazać.

I wiecie czym się jaram tak naprawdę? Tym, że powstają takie materiały, pokazujące polskich artystów z różnych dziedzin. A jaram się jeszcze mocniej tym, że pokazywani są nie celebryci, którzy mają po milion obserwujących na instagramie. Ba, jestem przekonany że z trójki osób w klipie nie znałeś wszystkich, a możliwe że nie kojarzyłeś nawet żadnej z tych osób.

Jest jaranko. Całość oczywiście, jak to w przypadku akcji pr’owych ma swój cel. A tym celem jest promocja nowych NMD, które zobaczysz a jak się uda to i kupisz na adidas.com/nmd

SZYBKA PRZERWA NA REKLAMĘ!

założyłem nowe konto na instagramie - obserwuj koniecznie!

skomentuj